Deep-In-Soul

Nasze forum zostało stworzone przez grupkę ludzi która, niesamowicie uwielbia mangę i animę bleach. Nasi MG są ludźmi którzy, posiadają tysiąc niesamowitych pomysłów na minutę. Są w stanie wprowadzić każdego w niesamowity świat każdej z dostępnych u nas ras. Jesteśmy na tyle kreatywni aby stworzyć niesamowitą atmosferę panującą na forum oraz jesteśmy otwarci na wasze pomysły. Więc co Ty jeszcze robisz dołącz do nas już dziś!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Przez najbliższy czas będą przeprowadzane prace związane z upiększaniem strony.
Zespół Deep in Soul

#1 2012-02-04 11:35:40

Kami

Administrator/Narrator

Zarejestrowany: 2012-02-02
Posty: 75
Punktów :   

Specjalizacje

Wyróżniamy 4 specjalizacje : siłę , wytrzymałość , szybkość i inteligencję , które dzialą się na podspecjalizacje :

Siła
- Siła Uderzenia : Pozwala na łatwe zranienie przeciwnika atakami fizycznymi zadając poważniejsze obrażenia
- Kondycja : Pozwala na wykonaniu wiele akcji w jednym poście . Liczba możliwych akcji w jednym poście musi być podzielna przez 4 , na przykład . Jeśli posiadam kondycji 12 to dzielę to przez 4 i mam ilość możliwych akcji wykonanych w jednym poście (np . używam sonido , przybliżając się do przeciwnika , ranię go i odsuwam się od niego na 12 metrów - 3 akcje)

Wytrzymałość
- Odporność na magię : Pozwana na otrzymanie mniejszych ran przez ataki metafizyczne (bazowane na reiatsu , kidou , cero itd.) Aby ataki nie zadziałały , trzeba mieć większy poziom odporności na magię od Magii o 35 .
- Odporność na obrażenia fizyczne : Pozwala na otrzymanie mniejszych ran przez ataki fizyczne (cięcia mieczem , jakieś obrażenia obuchowe . Zaliczamy do fizycznych strzały Quincy , oczywiście te zwykłe) Aby ataki nie zadziałały , trzeba mieć większy poziom odporności na obrażenia fizyczne od siły uderzenia o 35 .

Zręczność
- Szybkość : Pozwala na szybsze poruszanie się , bieganie , machaniem broni , wystrzeliwanie strzał itd.
- Uniki : Pozwala na szybsze reagowanie na ataki przeciwnika w celu uniknięcia skutków ich trafnego użycia . Aby uniknąć ataków opartych na szybkości , trzeba mieć większy poziom Uniku od Szybkości o 20

Inteligencja
- Magia : Pozwala na zadanie obrażeń atakami opartymi na reiatsu
- Zdolność Dedukcji : Myślę, że jest to jedna z najciekawszych i najrzadszych opcji, jaką można spotkać na PBFach. Chciałem połączyć trochę pomysłu, logicznego pomyślenia z zabawą. Dzięki tej zdolności możemy na przykład uniknąć ataku, który wg. zasad i wszelkich innych norm jest niemożliwy do uniknięcia, szybciej rozwiązywać różne sprawy związane z fabułą czy też dowiadywać się o mocy przeciwnika, z którym w tej chwili walczymy(wskazówki MG). Może to zadziałać, gdy takie działanie będzie wyjaśnione zgodnie z prawami logiki (oczywiście z nutką fantazji, w końcu to gra ; > jednak jeśli wyskoczysz z definicją mejozy czy dylatacji czasu to nikt Cię nie pokrzyczy ; p możesz zyskać szacunek MG i ułatwić sobie sprawę ; ) także zachęcam.) Stu procentowy sukces takich akcji , jeśli liczba punktów zdolności dedukcji jest większa od zdolności dedukcji rywala 2-krotnie

Na początku gry każdy dostaje Dwa punkty do dowolnego rozdania w konkretnej specjalizacji . Następnie , po dodaniu punktu do danej specjalizacji , możemy rozdać 6 punkty do podspecjalizacji , które występują w cesze głównej , według uznania .


Podczas walki o skuteczności ataku decyduje bezstronny sędzia . Sędzia może być Admin lub MG . To samo tyczy się misji .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.104 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plczarny terier rosyjski strzyżenie Sylwester nad morzem Korepetycje